2011-05-27

Min dag

Jag räknar inte mina födelsedagar längre! Jag vet bara att om 2 år åker jag & familjen på någon underbar solresa i stället och firar den! Men gårdagen var väldigt mysig i alla fall...






paket från bror, det var inget snack om var han skulle handla den!

en buddha!!!! jippie!

och en underbar tvål från samma ställe


underbart söta nagellack!

super-toppen-present från mammsen och pappsen ,
dom vill sponsra mitt sportiga leverne :D

en makeover av A
det behövs kan jag säga!!!

gonatt mina kära!




2 kommentarer:

  1. Hej sötis! vad gott och trevligt det var..och myysigt att sitta prata sådär! Skulle du kunna prova lämna en kommentar hos mig, har haft sån vajsing med bloggen nu, så jag ser om det fungerar!
    Kramar Lycke

    SvaraRadera
  2. ja visst ska kolla det. På min blogg fick plötsligt bilderna en grå ram...så jag vet inte vad som händer här heller! tack för senast.

    SvaraRadera