2012-08-14

Stuga



Det är mycket stug-fix nu,
bilderna får tala för sig själv...











3 kommentarer:

  1. men åååh vad fint!!!!!! att den var så himla fin stugan eran. ni kanske skulle flytta dit för jämnan? eller det kanske inte går? tycker den ser alldeles underbar ut juh! vill komma o hälsa på en dag..mmm..!
    har varit och är fasligt mycket nu. slipar väggar och tak (jag med :) vill ju bli färdiga nån gång. hoppas man inte slipar bort sig själv på kuppen, hehe. hoppas höras ses snart ändå..

    kärlek Lycke

    SvaraRadera
  2. Det är Såååå roligt att vi har det här stället att vara på och bygga och fixa!! Jag känner mig tusen gånger om GLADARE just nu än jag vart på flera tider!!! Vi har lämnat husbyggandet ett tag och det känns bara bra!
    Kanske bosätter vi oss där ute. Yes! Stor kram och jag kommer förbi i veckan till dig, så får vi "höst-skapa"!!
    Alla tiders!

    SvaraRadera
  3. ååh vad bra det låter allt det där!! och jag tror verkligen det skulle vara nåt för er att bo där!!!
    vi har varit ner o badat nu..magiskt varmt..mmm..
    men hittade inte din kommentar förresten! gick det inte att kommentera? nu ska jag grundmåla!!!

    kramar Lycke

    SvaraRadera