2012-04-17


hej jag tog kameran...
Vi stretar på...vardagsgrejs
Äta, jobba,sova
kroppen tjorvar, ingen direkt chi eller balans just nu, fortfarande ont i rygg,
jag får skylla mig själv, jag sliter och bär, ingen träning på länge,
nu väntar sjukgymnast, det är väl dit man går när det krisar i kroppen,
till vårdcentralen behöver man inte gå, ALLS, pengarna rakt i sopkorgen.
jag känner mig som en 80 åring, jag måste ta i för att böja mig till diskmaskinen...hallå...

Men tårta har vi ätit i kväll, jonathan har fyllt år, och mamma och pappa kom med en underbar princess. Tack! Kram!

3 kommentarer:

  1. Bra att du uppsöker sjukgymnasten istället för vårdcentralen, håller helt med!
    Tack själv för igår o era underbara barn.
    Ava

    SvaraRadera
  2. Hälsa Grattis till Jonathan från oss i Piteå
    hälsar
    Moster Ie o Bosse

    SvaraRadera
  3. jag ska hälsa:)
    tack själv för tårtan,gottgottigottgott

    SvaraRadera