2012-03-30

Känner för att skämma bort mig själv i dag

Detta "Pukka"- the förekommer på flera bloggar...
jag var tvungen att testa...
och det var väl okej, mest en snygg ask, denna sort i alla fall
I "green corner" på Coop kan jag gå i timmar tror jag
 och där hittade jag en massa knepiga, härliga saker.
Köpte en cocosolja som jag blandade i smoothien, MUMS! Supernyttigt också!

Dax att laga lite mat, för jag verkligen kände för det!
barnen är piggare i dag
jag vill försjunka i mat, nyttigheter och tänka på annat
jag öppnar en flaska bubbel i aftonen och bara njuter
tänk vad livet ändå är underbart

Ha en trevlig helg!








Det blev lax i ugn med primörer:

en laxsida/eller laxfileer
feta ost, smulad (jag tog inlagd feta ost i kryddad olja)
en halv burk eller mer
zuccini stavar (av en halv zuccini) +pensla in med olivolja,
eller oljan från fetaost burken
sparrisar
salt vitpeppar

i ugnen 200 grader ca 12-15 minuter
Gott! Fräscht!


1 kommentar:

  1. Vad skönt det blev bra med de små raringarna! pussa från mig, och du det där såg gott ut! hungrig nu, måste kika skafferiiii!

    kramar Lycke

    SvaraRadera