2011-06-18

sommar, sommar, sommar...




Vi är. Irrar runt...som ett vandrande resesällskap för att fånga sommarens dagar...hinna hinna. Se vackra platser, älvar, hav och ängar, fågeldrill och glädjetjut
Vi längtar. 
Efter platsen dit vi hör hemma, längtar, drömmer många drömmar, blundar en stund på en kall kudde i lättsam verklighetsflykt, allrahelst jag
allt som kommer sen när det är meningen,
"lyckans fjäril sätter sig på den som har tid att vänta".
En nyckelpiga landade på min arm, det är tur
en lyckoklänning, ett gott råd av en vän, jag längtar så mitt hjärta värker. 
Jag vill hinna med allt, släppa drömmarna lös som jag samlat i burkar och högar. 
Lite sorg, lite glädje om vartannat, 
Tröttheten är som störst just nu.. när man bär på ett stort lass drömmar och förhoppningar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar