2011-05-31

jag bara drömmer


jag bara drömmer...inget annat...också MÅSTE jag bara visa för er andra! 
Vilja-ha-hus känslan är övermäktigt stor just nu så här på försommaren då häggen börjar blomma & man känner sej i stora fixar tagen. Man föreställer sej hur ungarna ränner runt på såna här stora arealer och äter jordgubbar & bara trivs. Själv står man där i målarbrallor och penslar och myser.
Såna här ställen är så fina så det värker i hjärtat av HA-BEGÄR!! Vilken bullerbykänsla.
Men jag skulle nog inte kunna bo här för det skulle kännas så totalfel rent geografiskt, så är det bara. Jag får se det som en inspiration. Suck och drömmer vidare...Någon gång någonstans :) händer det.



  
också dom här fina "bonna-köken", bara älskar!! Tror jag måste rita ett likadant!
Det är ju fasen en vinnare!



3 kommentarer:

  1. åå jaa!!!! Älskar de där bonnaköken!!! Önsakr så att ni ska få det där..och helst HÄÄÄR hos oss! Ja, visst känner man sådär när vädret är som det är...inte har det väl varit en kallare maj i kvinnaminne?!? Banne mej, om man inte skulle ta och flytta?!?
    Många långa kramar Lycke

    SvaraRadera
  2. tack fina, det dyker nog upp snart:)

    SvaraRadera
  3. Jaa det får vi göra, vore jättemysigt! nån gång nästa vecka kanske! ska ha klasskalas för Iso här i helgen o jag gruvar mig för allt folk son ska komma...hu...hehe...! nu ska jag gräva rabatter, sursprise surprise :)
    Kramar Lycke

    SvaraRadera