2011-02-16

åååhej jag vaknar sent, runt 9.30, en liten kille kommer smygande och viskande ber mig snyta hans näsa.
Douglas sover fortfarande, åt välling vid 05.00 så nu sover han som en liten prins. Tittar ut på soligt, krispigt fortfarande kallt väder. Vill ut och lufta lungorna men vi måste hålla oss inne i alla fall lite till.
John äter glass i soffan, barnprogram hela dan....
jag drömmer mig bort i inredningstidningar..drömmer om sommaren..sommarhus


så fint & så enkelt!



(sommarhus på gotland från Sköna Hem)

2 kommentarer:

  1. Jaa, tack för de bilderna fina du - där kan vi väl bo ett tag?!? Var fann du fina bilderna? Här är det lite dimmigt och dåligt med sömn, men man får ju lite extraenergi från nåt outgrundligt håll också! Längtar att du kommer hit! Vet dock inte om jag orkar hela högen på en gång...ska ringa dig strax. Lillen sover och jag borde också - men det där med att knoppa in på två sekunder är visst inget för mig :)
    Kramar Lycke

    SvaraRadera
  2. jag vet precis!!!vi kommer senare när allt är på topp! jag sitter och pillar med layout på bloggen..måste lära mig mer. Allra bästakramarna till er. Vila!

    SvaraRadera