2011-01-27

Det här med kök....! Håller på att leta till vårt hus samt Råneå-huset...
Jag blev väldigt förtjust i detta från marbodal, Sushi tror jag det hette.
Jag vill inte ha helvitt, vårt hus kommer att ha ganska öppen planlösning
mellan kök och vardagsrum samt ha många fönster, så jag tänkte att man gott
kunde välja nåt som var lite mörkare. Men i en kombination alltså,
Mörkt nedtill och ljusa skåp upptill. Vad tror experterna på området??


Och den där lila färgklicken till höger var väl underbar!



7 kommentarer:

  1. Det ser välldigt smakfullt ut!
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Absolut! Jag tycker det är fint med mörka skåp nedtill, såg ett snyggt sådant för ett tag sedan, ska bara komma ihåg var den bilden var....
    Återkommer :)
    // anna

    SvaraRadera
  3. Tack!! en kompis gjorde så hemma och det blev tok-fint, även om hennes kök är litet...

    SvaraRadera
  4. Jag håller med. Det mörka i kontrast med det vita är smakfullt och harmoniskt. Kan va skönt med mörkt nertill om man ska tänka lite praktiskt också. Och så en färgklick som lyfter. Du har smak du!

    SvaraRadera
  5. tackar för responsen, det känns lite asiatiskt sådär lagom...

    SvaraRadera
  6. Ser jättetjusigt ut, rätt färgtänk! Inte en annans galna retrosmak, men om jag inte hade det så..mumms! En trött Lycke

    SvaraRadera
  7. mmmmm tack:)) hoppas kunna sitta där i köket snart!!!

    SvaraRadera