2011-01-21

ÅÅÅÅh guuud vilken dag......
jag skulle på studiebesök på lulsundberget i dag med jobbet....
Höjdrädd som jag är, egentligen.... vad skulle jag DÄR att göra!!!?
Nyfiken i en strut for jag dit i alla fall, trångt om parkering, snurrade jag runt där me bilen,
fick en liten utskällning av en traktorchafför som var less att se mig och min bil snurra....
Upprörd försökte jag hitta resen av gänget som redan åkt upp med hissen, var jag tvungen att ta hissen upp SJÄLV!!!!! (höjdskräck!!) hittade fortfarande inga, åkte ner igen. Tack och lov var jag på marken igen!!!
Nåja utsikten var fin där uppe och jag är ändå lite modig som tordes...
synd bara att det var dimma just i dag :)

Här är beviset! jag var faktiskt högst upp!

Dimmigt just i dag....typiskt

4 kommentarer:

  1. Men gud va modigt, jag hade inte åkt upp själv, hur högt är de egentligen?
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Högt!! + ligger på höjd. Usch en dag jag bara vill glömma:=

    SvaraRadera
  3. Ja, usch vad det kan bli tok ibland..men tur du kom till mig på kaffe sen...love Lycke

    SvaraRadera
  4. tack det hjälpte!!!!!!:)))det var väl meningen

    SvaraRadera