2010-12-30

hjärterum

Tack snälla underbara ni för en mysig middag hemma hos oss under julen!
Jag älskar att laga middag med andra matintresserade... folk som skålar och tjoar och njuter av
LIVETS GODA! vårt kök är ganska trångt men rymmer många rumpor i alla fall.
Vänta bara tills vi har vårt GIGANTISKA kök i huset...
då blir det fler middagar minnsan!!! Vi ses snart i köksregionen år 2011
GOTTNYTT ÅR KÄRA !!!

vackra damer i köket
(Johns) faster Anna är på besök




ojdå..lite mycke vin här kanske:)


och jag är så glad!! / Douglas

presentutdelning

3 kommentarer:

  1. ***** Ett Underbart Gott Nytt År önskar jag hela familjen *****

    Lycke med familj

    SvaraRadera
  2. TACK!!!!! dessamma önskar jag er!!!
    jag hoppas som jag skriver att vi får möjlighet att fira nyår nästa år tillsammans i vårt hus!!
    KRAM!!!!!OCH KÄRLEK TILL ER

    SvaraRadera
  3. Det låter underbart!!!! Känner att kommande år blir alldeles särskilt bra och jag ser fram emot Nyår hos Er nästa år och massor med ljuvliga kalas och fika-stunder ***

    Kärlek från Mig och hela familjen (inklusive magen :)

    ***Lycke***

    SvaraRadera