2010-09-13

Nattbak m.m

Mys framför pippi
-Hej jag kan ett partytrick! Fel arm på fel ställe

Stök mitt i natta.
Barnen är eller ska bli van att somna till min dundrande bakberedare. Jag är "den nattbakande mamman"
(eftersom jag INTE är någon morgonpigg person...)


Kvällsro...ja tack man kan ju alltid försöka...

Härom kvällen bakades det bröd för fullt. Jag är ALLTID tidsoptimist när jag sätter igång och bakar, tänker att äsch det tar ju inge länge...och vips har det gått 3 timmar innan man kan smaka. Men vad går upp mot nybakt bröd & en tekopp innan man går och sussar? Värt att vänta på!
Jag har upptäckt att dagarna innan pms får jag en jäkla energikick! Var ute och joggade 2 ggr förra veckan, bakade flera gånger, städade massor och hade extremt svårt att somna på kvällarna..Nån annan som har det så dagarna innan?? Ganska bra att planera in en massa saker då och passa på att ta tillvara på den energin


Det blev ju bra det där!!
Johns hörna i sovrummet



1 kommentar:

  1. Gud vad effektiv du är, en annan går o lägger sig vid 21.00-21.30-tiden.
    Mamma

    SvaraRadera