2010-09-21

Hallå!
Ett tag sen jag gjorde nåt inlägg, dels för att jag bara inte haft nåt att tillföra på ett tag och dels för att jag vart helt oinspirerad på alla plan. Jag har bara längtat iväg egentligen och velat åka bort ett tag...
men eftersom inser jag att min föräldrapeng inte skulle räcka särskilt långt så är det bara att göra det bästa av situationen..
Visst kan man känna att näää nu måste jag iväg, jag ser samma saker varenda dag, och helst när man har småttis-bebisar så blir det rutiner, rutiner, rutiner.
Det är ju inte konstigt man blir lite fyrkantig efter ett tag! Min kära man ställer upp så jag kan ta mig iväg till gymet i alla fall för att hämta andan och få en egen stund, tack söta underbara för det!!:)

Nåja här kommer lite inspirerande bilder från senaste Elle interiör, ett färgglatt reportage som satte igång inspirationen en stund...






4 kommentarer:

  1. Oj och hlälp vilka superbilder!!! Nog blir man inspirerad alltid :) Har varit tröttare än tröttast och superless jag med - men nu har jag börjat pyssla fint i trädgården, det lilla jag orkar - och det är gott för kropp och själ!!!

    Massa kramar Lycke

    SvaraRadera
  2. ..och duuuu!!! Den där bilden på sidan här! "målar ibland-bilden", den är ju bara för underbar! Kan du inte göra fler såna så jag får köpa av dig en?!? Skulle räcka med en i A4-storlek och i svartvitt?!? Vad tycks????

    Massa kram Lycke

    SvaraRadera
  3. Jaaaa jag målar gärna i mån av tid, och när ideerna kommer!!Du får ju mer än gärna handla av mig då:)))ska bara försätta mig i målar-trans härframöver först:))tack för kommentarerna gulliga du!

    SvaraRadera
  4. Ingen orsak:) Kom hit snart och se var jag vill ha konsten din, kraaamis Lycke

    SvaraRadera