2010-09-27

Det känns trist


Jag var på en visning av Älvsbyhuset "ägir" uppe på kronan, ett typ av vinkelhus som är ett av de större
modellerna..Tänkte att alltid kan man komma därifrån med lite inspiration eller nåt..
Men jag blev alldeles tom och oinspirerad av det hela! Vet inte om det var den ordningssamma inredningen som gjorde mig sur. Eller att det var så enkelt så det inte kan bli mycket enklare än så...och det är ju den typen av hus som är ENKELT.
Jag är nog bara otroligt negativ till det mesta just nu...sorry

Överraska mig någon,,please




Over and out

3 kommentarer:

  1. Det går över! Imorgon är en annan dag då har nog inspirationen kommit åter :)
    // anna

    SvaraRadera
  2. tack söta!hade nog en dålig dag bara..
    :))

    SvaraRadera
  3. Huvvaligen - jag förstår dig :) Om sådant tycker jag inte !

    Kramar Lycke

    SvaraRadera