2010-07-06

Sommarens dilemma

Inget är som vanligt på sommaren, dvs ingen ordning hemma..
Jag kommer hem efter flera dagars utflykt hos släkt och vänner. Tvätthögarna växer, jag borde tvätta. Dammtussarna växer, jag borde dammsuga, försäkringskasse papper som skulle lämnats in, jag måste ta tag i detta, apoteksartiklar slut, måste ut på stan, men usch jag vill inte gå på stan när det är så här varmt, jag vill till en strand, bara ta det lugnt. Detta är sommarens dilemma, allt blir bara liggandes och framskjutet! Nåja, nu ska det ju bli sommarväder i flera dagar och jag har lovat min äldsta son att fara och bada på stranden...så jag skjuter nog upp allting annat några dagar till.
Hej hopp hoppas ni har det gosigt i det fina vädret:) det är bara att ta vara på dessa dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar