2010-04-17


Mysiga färger
bild av Frances janisch

3 kommentarer:

  1. Ljuvliga färger - håller med! Funderar på att måla det lilla lila bordet i vardagsrummet i en lite mörkare rosa nyans! Vad tycker du?!? Det står vid josef Frank-fåtöljen i hörnet vid öppna spisen nu!
    Ja, visst hade jag vansinnigt tur med fåtöljen! 250 kr betalade jag för den på Kronan - jippey!!!!

    Kramar Lycke

    SvaraRadera
  2. är tokig i svart och pasteller i kombination!!!!plus lite wabisabi förstås! :) det är så mkt man tycker om
    Kör en lite pastellig rosa istället på bordet tycker jag, gammelrosa kanske.

    SvaraRadera
  3. Jo, det var något åt gammelrosa håller jag hade i tanke...hmmm...det ska bli sådär både mysigt och lite magiskt romantiskt om du förstår - blank färg fast inte för blank liksom, fniss...

    Ser du nån perfekt rosa så hojta!!!
    Ska förresten absolut hojta till dig om jag ser någon underbar karta någonstans - tyvärr har jag aldrig sett någon på loppisarna här i stan! Mannen fick nog sina av sin mamma som varit lärare..mest troligt...han minns inte så noga (ler)

    Fredagskramar Lycke

    SvaraRadera