2010-04-15

Barbamamma



Känner mig just nu som barbamamman
svartklädd, snäll figur utan midja

2 kommentarer:

  1. Hihi, vad fin du är kära du!!!
    Har inte hunnit kika in tidigare när jag drabbades av en elaking till magsjuka - mår fortfarande pyton men kräks inge mer :) Tusen tack för goa rådet - tror bestämt det blir solgult - men har inte kunnat sätta igång pga eländet!!!! Du märker hur dålig jag är på att kolla mailen också - kikar mest bara in på min andra mail så du kanske kan börja skicka dit istället : lycke.live@gmail.com

    Har lite svårt besluta mig om vilken solgula jag ska ta..hujeda mig för tvehågsenhet! Har du en perfekt på lager får du gärna tipsa!!!
    Nu måste jag kika vidare här och genast lägga in rätta adressen till dig vännen...hoppas vi synes snart också!!!

    Massa kramar Lycke

    SvaraRadera